Často kladené otázky

Otázky týkajúce sa žiadosti o pôžičku

Ako požiadať o pôžičku?

Noví klienti sa musia zaregistrovať na našej stránke vyplnením krátkeho formulára v sekcii žiadosti o pôžičku. Následne vám vytvoríme osobný profil, ktorý vám pomôže jednoducho dokončiť podanie žiadosti.
Ak ste už naším klientom, žiadosť môžete podať rýchlo a pohodlne priamo cez váš profil.

Kto môže požiadať o rýchlu pôžičku?

O rýchlu pôžičku môže požiadať iba osoba, ktorá má minimálne 21 rokov, je plne spôsobilá na právne úkony, je občanom Slovenskej republiky a má trvalé bydlisko na Slovensku.

Sú potrebné overenia a dokumenty na schválenie pôžičky?

Pri podaní žiadosti o schválenie pôžičky budete musieť prejsť rýchlym procesom overenia KYC (Know Your Customer - „Poznaj svojho klienta“). Tento štandardný proces je zameraný na potvrdenie vašej identity a súlad so zákonnými požiadavkami. Okrem toho bude potrebné predložiť dokumenty potvrdzujúce váš príjem a miesto pobytu.
Celý proces nezaberie viac ako 2 minúty.

Otázky týkajúce sa vyplatenia a vrátenia pôžičky

Kedy budem mať k dispozícii peniaze?

Ak si zvolíte spôsob vyplatenia BANKOVÝM PREVODOM, peniaze obdržíte v priebehu niekoľkých minút od podpísania zmluvy o pôžičke. V prípade prevodu na účet inej banky, ako máme uvedené na našej stránke, peniaze obdržíte nasledujúci pracovný deň.

Poskytnete mi údaje na vyplatenie pôžičky?

Platobné údaje potrebné na uhradenie pôžičky vám odošleme SMS správou, e-mailom a prostredníctvom pošty. Informácie o úhrade máte aj detailne zobrazené vo vašom užívateľskom profile klienta.

Akým spôsobom môžem pôžičku zaplatiť?

Pôžičku môžete uhradiť priamo na jeden z našich účtov, a to prevodom z vášho bankového účtu, online platbou, vkladom na niektorý z našich účtov v banke alebo poštovou poukážkou. K dispozícii máte možnosť zrealizovať online platby priamo cez váš užívateľský profil klienta.

Môžem pôžičku uhradiť predčasne?

Pôžičku môžete uhradiť kedykoľvek, najneskôr však v deň dátumu splatnosti pôžičky. Predčasné splatenie pôžičky je bez poplatku.

Čo ak nebude pôžička uhradená včas?

Ak nestíhate pôžičku uhradiť včas, máte možnosť využiť predĺženie splatnosti za poplatok a získať viacej času na úhradu vášho záväzku. Pri dlhšom omeškaní nás, prosím, kontaktujte telefonicky na čísle хх ххх ххх.

Ako si predĺžim dátum splatnosti pôžičky?

Splatnosť pôžičky si môžete predĺžiť o 15, 20, 25 alebo 30 dní po prihlásení sa do vášho užívateľského profilu klienta alebo zaslaním SMS na telefónne číslo хх ххх ххх v tvare: DOBA PREDĹŽENIA (medzera) RODNÉ ČÍSLO.

Čo je aukčný poplatok?

Aukčný poplatok je v zmysle Sadzobníka poplatkov poplatok za sprostredkovateľskú činnosť Sprostredkovateľa, v dôsledku ktorej bola Žiadosť Dlžníka o poskytnutie pôžičky zaradená do Internetovej aukcie pôžičiek, a na základe ktorej Dlžník uzatvoril Zmluvu o pôžičke. Sprostredkovateľovi vzniká nárok na zaplatenie Aukčného poplatku uzatvorením Zmluvy o pôžičke zo strany Dlžníka.

Otázky týkajúce sa užívateľského profilu klienta

Ako získam prístup do užívateľského profilu klienta?

Po správnom zaregistrovaní sa na internetovom portáli www.creditmarket.sk bude na vaše telefónne číslo odoslaná SMS s prihlasovacími údajmi do užívateľského profilu klienta.

Zabudol som prihlasovacie údaje. Ako požiadať o nové?

V uvedenom prípade kontaktujte našu zákaznícku infolinku na telefónnom čísle хх ххх ххх alebo si vygenerujte nové prihlasovacie údaje v časti zabudnuté heslo.

Čo mám robiť v prípade zneužitia prihlasovacích údajov?

V prípade zistenia, že Vaše prihlasovacie údaje boli zneužité, bezodkladne kontaktujte naše zákaznícke centrum na tel. čísle хх ххх ххх.